2012-08-21 | 19:27:59

skolan, nya möjligheter!

skriver för mitt eget behov, antar att i princip ingen läser.. :p
men har iallafall börjar på gymnasiet nu.
vo12, känns som om att det här kommer gå bra.
för en gångs skull känner jag mig lite mottiverad till att gå i skolan.
men har ju lyckats bli hämtad av lärare 1 och ½ gång redan.
det börjar ju bra, dom får faktiskt skylla sig själv när dom tvingar en att vara med på lekar!
då vill jag inte vara med längre!
och framför allt inte med 2or och 3or, det känns ju lite sidådär..
men imorgon drar vi igår iallafall, på riktigt.
ett pass på nån timme sisådär, ännu bättre första dagen!
från halv 1 till halv 4 ungefär har jag för mig att det var.
åker iallafall till hjärtat imorgon efter skolan, eller ska först hem till mormor och morfar och säga hej och äta lite mat, namnam!
tur jag har min mormor säger jag bara.
erik jobbar till klockan 8 imorgon, så lite långtråkigt att sitta helt ensam hemma hos honom ensam kanske ;p
har väl inget mer att säga tror jag..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: