2012-07-03 | 18:02:48

- hemma för.. en timme eller två.

känns som om att jag inte vart hemma på år och dar!
men det känns bra faktiskt, har spenderat den tiden med mitt hjärta!
den senaste veckan och helgen har vart fylld med mys, bråk, fest, huveont & en massa kärlek!
både bra och dåligt.
har vart hemma i ca 2 timmar nu, och nu väntar jag på att åka iväg igen.
men den här gången till min pappa, saknar honom lite nu faktiskt.
ska följa med han på jobbet imorgon och åka lite lastbil, upp klockan 5 på morgonen imorgon..
känns inte så lockande, men men.
får hoppas vi får en trevlig dag i den där lastbilen iallafall, ;p
sen på torsdag fyller jag år, men då drar alla och har tydligen utsett mig till nån jävla hundvakt.
FAN VAD JAG SKA FIRA i min ensamhet.
näe..
lite surig över det faktiskt, va fan? det är faktiskt min födelsedag.
hade jag vart ca 5 år hade dom aldrig gjort så där!
men blir nog lite tårta och så på fredag iallafall, men sen på kvällen drar jag till erik igen.
& åker på en hemlig camping tur med han, lars och martina på lördag.
har ingen aning om vart vi ska..
det får vi allt se.
pack listan var: dricka & allt förutom smink.
haha, ja får se vart de där slutar..
ska packa ner lite nödväniga saker nu & sen pussas med min lillbror som jag saknar för mycket dom senaste dagarna!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: