2012-07-13 | 00:48:56

- lyckligare än lyckligast!

jag känner mig så otroligt lycklig så de är sjukt!
mitt förhållande har vart upp och ner länge nu, men nu har det verkligen vart på topp ett tag. får hoppas att det håller i sig!
sov hos erik inatt, skadar aldrig!
var på rasbacken på kvällen/natten och hade det väldigt mysit vid elden !
pojkarna kanske blev lite full, men vad gör det.
jag & martina var iallafall lugnt medans lars, joakim och erik blev lite på lyset eller hur man säger..
nu laddar jag upp inför helgen.
eller iallafall lördan, karneval & föne match och en massa fest!
har laddat upp med den mums lager & hoppas på att kvällen blir minst lika bra som förra året, samma kväll.
åka lite traktor och vagn hoppas jag också på!
det är lagomt kul det också.
men det återstår att se.
imorgon blir det antagligen att jag är hundvakt om jag inte får iväg hunden till någon annan.
om jag lyckas med det åker jag nog till erik eller till andréa.

har även börjat kolla på skärgårdsdoktorn, erik kollar på det hela tiden med hoppar som en tok.
så laddade hem de själv, och jäklar så bra de är.
hade nästan glömt det!
är så det kommer tårar..
så nu ska jag trycka på ett nytt avsnitt och krypa ner i sängen och försöka sova..
godnatt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: