2012-07-10 | 11:59:54

- never say never!

fortfarande dålig..
& det går bakåt, blir dåligare!
suck!
ringde doktorn idag, men det fanns sååå klart inga tider för mig då.
så blir väl akuten ikväll då istället.
vilket jag inte ser fram emot!
sitta där och vänta i flera timmar är så tråkigt.
men får väl leva med det.
kunde knappt sova inatt också kom isak in vid halv 9 och väckte mig.
så är lite trött nu.
ska snart äta lite jordgubbar och försöka städa upp lite här, är saker överallt..
hade tydligen lånat ut mitt rum i helgen också utan att jag visste om det.
så bädda om och rengöra sängen, ja tack!
sen blir det nog till å sova middag och sen åka mot akuten.
kan ju hoppas att jag slipper penicillin iallafall, så jag kan ha lite kul i helgen!
är ju trots allt fälaveckan!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: