2012-07-09 | 17:17:46

- sjuk..

jaha, här på blogg.se var tydligen allting nytt?
konstigt å förstår ingenting.. men jaja.
tänkte berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna iallafall.
har väl inte gjort så mycket men..
i fredags åkte jag till erik på morgonen och väckte honom, han skulle ner på bolaget med några vänner, så jag följde med dom dit.
åkte hem och där var även hans bror och hans brors tjej, så pratade lite med dom och så.
sen kom hanna dit.
vi väntade väl sisådär i en halv timma på att niklas å andréa skulle komma och hämta oss.
tillslut gjorde dom det, då åkte vi hem till niklas och började på lite smått.
sen vidare till emma/jörgen & sen vidare efter det ner på lillbyängarna.
där ifrån är det ganska mycket svart från kvällen.
ramlade med cykeln å blev helt trasig så blodet spruta, skämde ut mig & sen kom som tur var eriks mamma och hämtade hem oss.
i mindre bra tillsånd var vi då.
vaknade vid 5 av att hanna stog utanför fönstret och ropade på mig..
hade visst låst dörren och glömt att hon också skulle komma till oss..
heh..
när jag vaknade på morgonen var det kokhett, bakfyllan hade börjat komma å jag höll på å kissa på mig.
men eftersom klockan var typ 9 när jag vaknade så hann jag bli bättre tills hanna och erik vaknade.
dom mådde mindre bra.. ;)
erik tänkte börja dricka igen när han vaknade med han insåg nog hur dåligt han mådde så han blev hemma med mig hela kvällen, min mys!
köpte godis & chips osv för ca 200 :-
så mys var det allt!
sen blev jag dålig då på kvällen & blev allt dåligare.
så igår stannade han också hemma och tog hand om mig, även fast hans kompisar ringde och tjatade på att han skulle dricka å följa med dom på dans.
men mitt älskade hjärta var hemma med mig och tog hand om mig.

så ja.. imorgon blir det nog sjukhuset för mig en sväng och kolla varför jag hostar som jag gör.
har ju haft hostan i snart ett år.. -.-
i helgen blir det nog ganska lugnt, lite festligheter på lördagen blir de nog.
men annars lugnt som det verkar just nu, mår skit!
& nu har jag skrivit för mycket ser jag..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: