2012-06-24 | 17:46:20

- känns så osäkert.

hemma igen!
har haft det förjävla bra & förjävla dåligt.
torsdagen var helt awesome!´
party hela dagen & hela natten.
vaknade på golvet av att allt folk klev på mig för de va bråk utanför, så la mig i sängen å sov vidare.
tills festen började klockan 7 på morgonen igen.
men tyvärr så spenderade jag hela min dag på toa tillsammans med bakfyllan..
men kom igen på kvällen så hade det trevligt.
lördag var det party igen & parta sönder tillsammans med sean banan.
molly sandén också, men va fan.
hon var för tråkig!
hade det förjävla kul den kvällen!
imorse vaknade vi vid halv 10 och insåg att 11 skulle vi vara ute, så städa och fixa lite.
vilket var väldigt äckligt!
när vi skulle checka ut, hade ett handfat gått sönder.
så måsta ringa killen som pajade de så han kunde betala innan vi fick åka, vilket tog tid!
åt lite och så påvägen hem
men nu är jag hemma, skönt!
inte för att det är så skönt men.. saknar min erik så de gör ont!
åker dit så fort det går.
ikväll blir det hel sanering efter den här helgen, kan verkligen behövas.
hela helgen gick på 1200:- hade planerat att de skulle kosta max 700..
men jaja, får leva med det!
är nöjd iallafall!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: