2012-06-18 | 19:22:38

- midsommar, kom nu nununu!

har precis stor städat och stor packat!
imorgon far jag till min pojkvän och sover där, dagen efter hem till mormor och på torsdag drar vi till oooooorsaaa!
utan pengar, utan sovplats och nästan utan skjuts.
det ska väl vara spänning på sommarlovet!
känns som om det kommer bli helt galet, en massa bråk antar jag också att det blir.
men det får man ta om man är så dum som vi vart.
jag och två till..
men det är med ett partyglatt gäng vi åker med, så fäääst de lär de bli!
känner mig väldigt glad just nu!
har allt jag behöver, nästan.
det enda som är dåligt är att erik kanske inte ska med till orsa, men jaja..
alkoholen är snart kirrad & resten får fixa sig själv.
då mår man bra!
lite almänna party bidler från olika tider!
åh vad kul jag har haft i mitt liv!
kan inte sluta kolla på mina bilder, som får mig att må så bra.
jag har verkligen kul!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: