2012-06-27 | 21:00:05

- onödigt shit

sitter hemma nu efter att ha åkt på en motorcykel tur med daniel.
kul som attans!
ångrar att jag inte tog kortet..
iallafall, var med hanna igår kväll och idag.
trevligt, behövdes nog.
prata om lite allt möjligt å så.
dipp & popcorn blev de också & lite bil åkning med jimmy.
väntar på mitt hjärta nu som snart kommer, får hoppas han köper lite choklad till mig också!
vore perfekt nu!
men får nog vara utan eftersom klockan nog hinner bli efter 10 innan han åker å då är allt stängt..
imorgon åker jag till honom igen & blir där på en obestämd dit.
tills sönda/måndag kanske.
på fredag ska vi fotas av en fotograf också, hela släkten.
utom mormor och morfar, det är nämligen en present till dom!
väääldigt onödigt inlägg, men ville bara skriva lite.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: