2012-05-09 | 17:20:24

- bad times, yes!

nu är jag på dåligt humör!
för första gången på hela veckan, galet!
erik kommer inte hit, jag kommer inte dit å allt är skit!
å plugga vägrar jag göra med de här humöret!
ska lägga mig i duschen och gråta, så blir det nog bra.
känns som om att hela livet rasar när jag inte får som jag vill!
dax att byta ppiller igen kanske, humör svängningar gånger tusen!
less på de å för den delen!
& mys sjuk.
ser ut som om att jag får vänta ääända tills på lördag för att få träffa erik, eftersom att han ska dricka på fredag..
å jag tänker vara nykter!
men får se, saknar honom så mycket!
nu väntar jag på mat, är hungrig men vet inte om jag vill sitta med familjen å äta så kanske surar för mycket för det också.
men man kan ju vänta iallafall, så tiden går!
nej nu ska jag sluta depp skriva..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: