2012-05-09 | 17:23:31

- days

Dag 05 - En resa jag minns
Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 07 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 08 - Min favoritplats
Dag 09 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 10 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 11 - Det här hade jag på mig idag
Dag 12 - Något jag ser fram emot
Dag 13 - Mina rädslor
Dag 14 - Det här är viktigt för mig
Dag 15 - Det här älskar jag att göra
Dag 16 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 17 - Min familj
Dag 18 - Något jag ångrar
Dag 19 - Min drömkille
Dag 20 - Min nuvarande kärlek

det måste vara klass resan i 5an!
till stockholm, det var så stor då.
att få åka så långt bort med klassen och få gå själv på stan.
jag var så glad.
hade otroligt roligt och allt var bara perfekt!
resan hem var nog roligast, sprang runt i hela tåget och hade noll koll på allt.
det var verkligen underbar tider, saknar dom tiderna..
gick på en liten skola & visste precis vem jag var, vågade säga vad jag verkligen ville och ja.. allt var perfekt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: