2012-05-06 | 17:45:03

- förlåt.. men du glappar i käften!

min helg har vart ganska så okej faktiskt!
firade linda-pauline med trevligt och otrevligt folk, vidare till filip som hade lite partaj.
och sen avslutade jag kvällen med att fira jörgen, sen hem och sova!
han med en hel del.
haft en del intresanta samtal under helgen också.
men nu är det tydligen slut på sånt, sura miner osv osv osv.
lite less blir man ju på folk som de glappar i käften på!
sov iallafall hos erik, vilket jag inte klagar ett dugg på!
mamma kom och hämtade mig vid 11 ungefär, hem och börja dra en massa ris.
blev förbannad för de va så tungt och att de haglade lite imellan åt.
men gick ganska bra.
däcka i soffan i en halv timme innan min bror kom och väckte mig..
ska väl snart ta en dusch & sen krypa ner i min säng med lite mys.
får se om jag kanske ska ta mig ett seriöst snack med min moder också innan de, men hon verkar inte vilja de.
hheeeh


Dag 03 - Mina bästa vänner
Dag 04 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 05 - En resa jag minns
Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 07 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 08 - Min favoritplats
Dag 09 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 10 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 11 - Det här hade jag på mig idag
Dag 12 - Något jag ser fram emot
Dag 13 - Mina rädslor
Dag 14 - Det här är viktigt för mig
Dag 15 - Det här älskar jag att göra
Dag 16 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 17 - Min familj
Dag 18 - Något jag ångrar
Dag 19 - Min drömkille
Dag 20 - Min nuvarande kärlek

mina bästa vänner är helt utan tvekan Andréa och Hanna!
dom vet allt om mig & vi bråkar mest av alla mina vänner.
det är väl det som kallas bästa vänner?
vi bråka, bråkar å bråkar. men vi har alltid kvar varandra.
jag har ju fler kompisar som man ser som bra kompisar, men bästa är andréa och hanna!
erik kanske man också kan kalla bästa vän, jag berättar ju allt för honom.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: