2012-05-13 | 20:31:20

- hjärta!

har haft världen bästa helg!
bara en massa mys och jag kan säga att jag blir bara kärare och kärare för varje sekund med min erik!
det känns otroligt bra måste jag säga!
åkte dit i fredags och åkte nästan direkt till tommie och kollade hockey, men åkte hem vid halv 10 till erik igen.
var "fest" där hemma, så höll mig lite undan allt fullt folk..
men tillslut så kom dom in i eriks rum också..
efter det kollade vi på film och sov.
vaknade i lördags av att det var iskallt och erik var borta.
men hittade honom inne på soffan!
frös som en idiiiiot!
åkte iallafall till min moster och firade kusins 3års dag mitt på dagen, mycket folk och gott fika!
efter det blev det fotboll i föne, jävla grym dom är dom!
7-1!
åkte hem till niklas en sväng och blev party sugen.. men slutade med att erik kom och hämtade mig så myste vi hela den kvällen också.
en behövlig helg, verkligen!
men är trött och känner mig sliten som attans ändå.. så ska nog krypa ner i sängen snart.
imorgon är det skolan som gäller!
min sovfis! <3
1 Kommentarer
Amandah:

Hej och Godmorgon! :) Hoppas allt är bra med dig, har du några roliga planer för dagen? :)



/ Amandah

2012-05-15 | 06:58:36
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: