2012-05-08 | 21:59:41

- In my heart, I really miss you!

sitter i sängen nu och har just ätit kladdkaka & druckit en stor kopp te!
vilket slutade i att jag brände tungan.. men annars så!
skolan gick toppen bra idag!
hade spanska, jobbade som attans!
slöjd, glenn var med på våra lektioner idag så vi gjorde nå knappar..
som slutade i kaos, hela lektionen var kaos!
en nål smällde av å träffa mig i pannan, knapparna blev sne och en knapp blev åt fel håll..
segt.
åt wook till lunch på skolan & efter det följde vi med niklas ner på öje å kikade när han åt, intresant!
upp till skolan igen å ha so och efter det gympa. dansade på gympan, spårade ju skapligt, men satans så kul det var!
inte ofta jag uppskattar gympa.
kom iallafall hem å mådde skit, så åt lite å la mig å vila lite.
pluggade och städade lite å sov lite mer.
åt middag å sen har jag bara legat i sängen och gjort inget alls.
nu ska jag bara vänta på att klockan blir 10, sen att den blir 11.
sen får jag sova!
eftersom att erik kollar på bigbrother så är han okontaktbar den där timmen så lika bra att vänta.
kan ju plugga lite medans då, har ju lite att göra!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: