2012-05-04 | 23:39:51

- kungarnas kung!

ganska less just nu faktiskt.
det finns nog ingen anledning, bara allmänt less.
beslutsångest och osäker som fan!
men de löser nog sig snart det också.
börjar fundera om min lugna helg kommer skita sig också!
fett sugen på nått annat än lugnt just nu!!
iallafall, har kollar på kungarna av tylösand hela kvällen.
va sjukt längesen jag såg de programmet så var tvungen att ladda hem de igen å kika lite.
skulle egentligen på middag hos pappa imorgon, men sket i det.
förlåt..
tar det någon dag i veckan istället.
just nu är jag trött som attans, men känner på mig att jag inte kommer kunna sova.
sakar erik så mycket & hans tröja luktar inte längre parfym så kan inte ens låsas att han är här!
det suger!
men ska försöka, måste antagligen upp i tid imorgon och åka till fäla!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: