2012-05-03 | 12:39:10

- on my level!

ja nu kör vi igen!
vet att de kommer bli kasst, men saknar att blogga!
devote sög, så kommer väl tillbaka hit.
kan inte riktigt med koderna här än, så får bli som det blir.
Dag 01 - Vem är jag?
Dag 02 - Mina drömmar
Dag 03 - Mina bästa vänner
Dag 04 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 05 - En resa jag minns
Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 07 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 08 - Min favoritplats
Dag 09 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 10 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 11 - Det här hade jag på mig idag
Dag 12 - Något jag ser fram emot
Dag 13 - Mina rädslor
Dag 14 - Det här är viktigt för mig
Dag 15 - Det här älskar jag att göra
Dag 16 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 17 - Min familj
Dag 18 - Något jag ångrar
Dag 19 - Min drömkille
Dag 20 - Min nuvarande kärlek

vem jag är, kanske är lite svårt att berätta såhär utan att ha träffat mig.
men jag upplever mig själv som en ganska sur person, det är faktiskt sant.
men kan också vara riktigt glad!
jag bor i nor med min mamma, låsas pappa och 2 små bröder.
min pappa bor i kramsta med sin tjej och hennes dotter.
bor inte där så ofta, men en av mina bröder(som har samma pappa som mig) bor där varannan vecka.
jag går i 9an på öje skolan i järvsö, jag längtar verkligen tills jag får sluta där!
så sjukt less på klassen och allt folk där!
till hösten ska jag iallafall gå vård och omsorgsprogrammet i ljusdal.
där ska även en av mina bästa vänner gå, hanna.
andréa, också en av mina bästa vänner går redan där.
så det känns som om att det kommer bli toppen!
min kärlek, har jag i yg i färila.
erik, han är nog den bästa jag kan hitta!
ja, de va väl lite om mig & så.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: