2012-05-03 | 19:58:40

- sick, totaly sick!

var hemma från skolan idag, riktigt skönt måste jag säga!
får se hur det blir imorgon, huvudet börjar göra lite ont och hostan är inte borta än.
började iallafall dagen med att sova i några timmar, gick upp och åt lunch med mamma.
kollade en film tills det hade slutat blåsa ute.
då gick jag ut och satte mig på trappen ett tag, tills jag fick en toppen idé att öppna dörren och lägga mig i sängen.
vilket fungerade riktigt bra!
låg väl där i ca 1 timme innan mamma och isak kom hem och bråkade.
har åkt runt och fixat en massa nu tillsammans med mamma, isak och daniel.
blandannat hämtat hö, hämtat bil och köpt mat.
blev sibylla idag, vilket jag inte klagar ett dugg över!
ska väl krypa in i en dusch & sen ner i eriks tröja och sova.
saknar honom så att det nästan gör ont, så tomt utan honom..
osminkad & söt!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: