2012-05-17 | 17:59:35

- sun!

har precis vart och solat med mamma och daniel.
måste säga att det var helt okeja priser men fläcktarna var kassa!
blev kokhett.
men kommer nog antagligen fortsätta sola där(när jag har råd)
hämtade även ut ett paket idag som mamma har vart super snäll och beställt åt mig!
när jag satt och väntade på att mamma skulle sola klart blev jag helt slut.
skakade och blev helt svag, kändes som om att jag helt plötsligt hoppade upp till ca 80års ålder..
antagligen för att jag inte skött mat intaget riktigt som jag ska.
men har precis ätit en mumsig yoghurt och nu väntar jag på att morbror ska komma, då blir det grillat!
det passar ju perfekt nu när det blev finväder.
imorgon åker jag tillbaka till erik, mysmysmys!
får se om de blir lite festligheter på lördag kanske, föne ik har nämligen lagfest som det låter.
får se om jag och andréa kanske tar oss en titt in där då till pojkarna våra.
den här fina saken var i paketet!
"brun piller". Håller hoppet uppe om att det fungerar.
man ska ta 2 piller om dagen i 15 dagar.
sen får vi se hur det slutar, kanske gul och ful?
nu ska jag springa iväg och se om jag kanske ska göra en sallad.
<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: