2012-05-20 | 18:27:38

- to win my love!

haft en toppen helg!
i fredags åkte jag till andréa och åt en macka å sen vidare till fäla med niklas.
hoppade av hos erik.
skulle ju vara nykter då, men slutade med något helt annat!
hamnade mitt ute i skogen med en massa trevligt folk.
grillat,nakenbad & en massa annat roligt!
tackar verkligen för den kvällen, kanske blev lite för mycket men men..
vaknade på lördagen och mådde skit!
aldrig haft så ont i huvudet, men klev iallafall upp och åt lite.
sen försökte jag sova ett tag innan erik drog med mig upp på fotboll, roligaste fotbollen på länge!
tack bruden för det!
hade i princip kramp i magen när vi åkte hem för jag hade skrattat så mycket.
tänkte vara nykter för jag mådde så dåligt, men gick hem till bagge där även martina var.
såå det slutade med att jag och martina åkte och hämtade alkohol ändå.
& så slutade även den kvällen precis som den andra, förutom nakenbad!
åkte väl hem vid 1,2 någon gång.
somnade direkt!
vid 5 eller något stövlade erik också in och skulle prata å berätta om en massa onödigt när jag ville sova.
så tror jag blev lite sur... heh.
vaknade iallafall vid 7 av det var kaos!
så la mig på soffan och sov till ungefär 9 när han kom dit och bråka också!
sen ringde mamma vid 10 och skulle ha med mig till mormor!
slut som ett as pallrade jag mig upp dit och var med isak i nån timme.
sen fick jag äääntligen sova lite mer, i min egen säng!
så nu har jag ätit och vart ute med isak i nån timme, mys mys!
nu blir det film & popcorn resten av kvällen!
men måste säga att jag verkligen uppskattade helgen, den var otroligt rolig!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: