2012-05-08 | 17:04:01

- where have you been?

Dag 04 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 05 - En resa jag minns
Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 07 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 08 - Min favoritplats
Dag 09 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 10 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 11 - Det här hade jag på mig idag
Dag 12 - Något jag ser fram emot
Dag 13 - Mina rädslor
Dag 14 - Det här är viktigt för mig
Dag 15 - Det här älskar jag att göra
Dag 16 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 17 - Min familj
Dag 18 - Något jag ångrar
Dag 19 - Min drömkille
Dag 20 - Min nuvarande kärlek

något jag inte klarar mig utan är helt klart min telefon!
inte en dag utan den!
annars vet jag inte..
har inget större beroende.
mina vänner & familj också så klart!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: